Wielojęzyczny Staff Week na Uniwersytecie Maltańskim!

Organizacja kursów językowych VLC (Virtual Language Courses), popularyzacja tandemów językowych VTLE (Virtual Tandem Language Exchange) oraz status polityki językowej na uczelniach partnerskich SEA-EU były głównymi tematami Staff Weeku na Uniwersytecie Maltańskim w dniach 11-12 czerwca.

Zdjęcie grupowe uczestników Staff Weeka przed fontanną

Na spotkaniu Uniwersytet Gdański reprezentowały koordynatorka zadania 4.6 na UG mgr Alina Swebocka z Centrum Języków Obcych oraz dr Karolina Rudnicka z Instytutu Lingwistyki Stosowanej. 

Wydarzenie oficjalnie otworzył Rektor UM prof. Alfred J. Villa wraz z liderem zadania 4.6  Promoting multilingualism, building English language competence and setting up a common SEA-EU Language Policy prof. Godfrey’em Baldacchino. Uczestniczyli w nim reprezentanci wszystkich uczelni SEA-EU realizujących zadanie, a także przedstawiciele wydziałów i jednostek związanych z nauczaniem języków obcych na Uniwersytecie Maltańskim.

W trakcie spotkania dr Karolina Rudnicka przedstawiła propozycję skutecznych metod promocji tandemów językowych w całym sojuszu SEA-EU, natomiast mgr Alina Swebocka przeprowadziła autorski warsztat Let’s Babel!, którego celem było dalsze propagowanie wielojęzyczności na wszystkich uczelniach Sojuszu. Podczas warsztatu uczestnicy używali łącznie aż 12-tu języków obcych, w tym greckiego, Afrikaans oraz brytyjskiej odmiany języka migowego.

Zadanie 4.6 jest częścią pakietu roboczego dotyczącego budowy prawdziwie europejskiego kampusu. Wszystkie uczelnie partnerskie stawiają sobie za cel stworzenie międzynarodowej, inkluzywnej i zielonej przestrzeni dla pracowników i studentów społeczności akademickiej SEA-EU. 

Pozostałe aktualności

Zdjęcie grupowe uczestników Staff Weeka przed fontanną

Wielojęzyczny Staff Week na Uniwersytecie Maltańskim!

Staff Week for Academic Staff Crafting Qualitative Research In Management & Accounting 

Zdjęcie grupowe uczestników spotkania

Jak rozwijać karierę badawczą? Staff Week w Kilonii